Jump to content

Techniker Termin - erfolglos


Recommended Posts

Posted

Hallo,

 

lange Rede, kurzer Sinn, ein Techniker der Vodafone hat keine Störung gefunden, habe aber weiterhin Störungen in Bild/ Ton.

 

 

Daher meine kurze Frage, wieviel Discontinuities sind "vertretbar"?

 

Support.zip ist angehängt.

 

Geräte waren (einzeln an der TV-Buchse an der Wand oder auch mit Verstärkern) Digital Devices Octonet, Hauppauge, HDHomeRun und natürlich TV-Gerät.

 

Beste Grüße

support.zip

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...